Oss 11 juni 2016

Uitslag VTN 9,5 ton Sport (punten)

S
Nr
Team
Bestuurder
1e trek
2e trek
3e trek
4e trek
5e trek
6e trek
Punten
1 3-04 Volvo Van Dijk, Volvo FH16, woerden utrecht Udo Tonus/Martijn Slingerland/Rob v d Brink/Alexander Kroone
F.P.
F.P.
F.P.
F.P.
F.P.
69,13
50
2 3-01 Team van Rijswijk, Renault AE Magnum, Wijk en Aalburg Kees van Dongen/ Jacco van Rijswijk
F.P.
F.P.
F.P.
F.P.
F.P.
66,31
45
3 3-18 Double Trouble, Iveco Eurostar 440-52, Dodewaard Raymond van Schuppen Hans Frentz Richard Hofs
F.P.
F.P.
F.P.
98,73
42
4 3-17 UCE Trading, Volvo FM10 Tweety, Oostkamp (B) Jan De Muynck / Wim Vroman
F.P.
F.P.
F.P.
90,30
40
5 3-03 Team van Dodeweerd, DAF 95 XF, Dodewaard Gerrit / Geurt
F.P.
F.P.
99,96
38
6 3-02 Team Van Keulen, DAF 95, Middelburg Johnny Matthijsse / Anton Esser
F.P.
F.P.
97,47
36
7 3-07 Shavepower, Iveco Eurostar, Zwartewaal Remco Verhoeve/ Jaco Mol/ Rini Scheer/ Marcel Koornneef
F.P.
F.P.
0,00
35
8 3-06 Van Schilt Pulling, Scania 143-450, Roosendaal   Tinus Van Schilt / Danny Laurense
F.P.
99,39
34
9 3-13 Breedijk Truckpulling Team, Renault AE560, Opmeer Aron / Bas / Thijs
F.P.
91,11
33

IMG_5478IMG_5532

Totaalstand van het VTN 9,5 ton Sport 2016

S Team
A
B
C
D
E
TOTAAL
1 Team van Rijswijk, Renault AE Magnum
50
40
42
42
45
219
2 Volvo Van Dijk, Volvo FH16
36
42
50
40
50
218
3 Double Trouble, Iveco Eurostar 440-52
33
50
40
50
42
215
4 Shavepower, Iveco Eurostar
45
45
38
45
35
208
5 Team Van Keulen, DAF 95
35
36
45
38
36
190
6 Team van Dodeweerd, DAF 95 XF
40
35
36
36
38
185
7 UCE Trading, Volvo FM10 Tweety
42
38
35
40
155
8 Van Schilt Pulling, Scania 143-450
38
34
34
34
140
9 Breedijk Truckpulling Team, Renault AE560
34
33
33
33
133
10 Bad Bull, Volvo F16
35
35
11 Old Scrap Never Dies, MAN 19.502 FLT

A = Leende, 23 april 2016
B = Maasdonk / Geffen, 30 april 2016
C = Stroe, 13 mei 2016
D = Oud Gastel, 21 mei 2016
E = Oss, 11 juni 2016

Plaats Reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

WIJ ZIJN OP WEDSTRIJDDAGEN TE VOLGEN VIA: